Paul&Elly.reismee.nl

Sevilla 18 september

Vandaag hele dag gewandeld en heel veel mooie dingen gezien. We zij, begonnen bij Metropol Parasol, vanaf daar een prachtig uitzicht over de stad, dan verder door de kleine straatjes naar de Catedral y Giralda, de Reales Alcazares waar we per ongeluk door de uitgang naar binnen zijn gegaan... Achter de stroom mensen aan en pas later begrepen waarom we niet betaald hebben voor entree. Reales Alcazares Sevilla is een koninklijk paleis en wordt nog steed door de koning van Spanje gebruikt als hij in Sevilla is. Even Tapas gegeten tijden een buitje, verder gewandeld naar Rio Qualdalquivir en daar bij de bar New York even een siesta gedaan, toen naar het Parque Maria Luisa en Plaza de Espana. Daar is De film Star Wars - episode II opgenomen. Daarna nog naar de Joodsewijk Santa Cruz, vol met kleine straatjes, bodega's en flamingobars, ook hier weer heerlijke tapas gegeten. Toen opzoek naar de bus, waar we midden tussen de Feyenoorders belanden en toen moe naar huis! Morgen een bijzondere dag... Na 30 jaar afgesproken met Alfredo.